środa, 9 października 2013

Potrzebuję Waszej pomocy.

Hej :) Nie, to jeszcze nie kolejny rozdział, przykro mi :c Ale, jak widać po tytule, potrzebuję Waszej pomocy, skarby :3 Zastanawiam się nad założeniem bloga z recenzjami książek, głównie fantasy itp., typu mojego opowiadania, wiecie :) I nie jestem pewna, czy założyć, czy nie i byłabym wdzięczna, gdybyście mi doradzili. Czytalibyście takiego bloga, prowadzonego przeze mnie? Piszcie, chętnie poznam Wasze SZCZERE opinie ;3 Z góry dziękuję ! <3
Pozdrawiam,
Nika

5 komentarzy:

  1. Ja jestem za..!! Oczywiście pod warunkiem, że o tym blogu nie zapomnisz.. :P
    Chciałabym aby taki blog powstał.. Uwielbiam czytać książki, a nieraz po prostu nie mam jakich..
    Więc, ja oczywiście będę go czytać z wielką chęcią.. ^^
    Pozdrawiam.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiruj pod rozdział IV :D I tam komentuj kochanie :3 Czekam na Twoją opinię <3
      Pozdrawiam,
      Nika

      Usuń
    2. Zgadzam się z Zelusią :D

      Usuń
    3. Jam już przeczytać, tylko nie mam czasu za dużo.. ;(

      Usuń
  2. Zakładaj! :) Jestem bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń