poniedziałek, 21 października 2013

Opóźnienie.

Hej :) Wybaczcie, ale druga część piątego rozdziału będzie później niż zwykle, gdyż wena mnie opuściła :) Wiecie, mogłabym napisać coś na szybko, ale nie chcę tego psuć, więc po prostu będziecie musieli jeszcze trochę poczekać, ale zrobię co w mojej mocy, żeby to opóźnienie było jak najmniejsze. Naprawdę bardzo Was przepraszam. Chciałam tylko żebyście wiedzieli, że wciąż tu jestem i nigdzie się nie wybieram, a brak rozdziału to nie kwestia mojej rezygnacji :)
Pozdrawiam,
Nika

3 komentarze:

  1. Mam nadzieje, że się nigdzie nie wybierzesz..!! xD
    A co do weny.. Ehh, nie tylko ciebie opuściła.. :P
    To wszystko przez szkołe..! Ją trzeba obwiniać..! xD
    Ale i tak ci życzę duużżooo WENY..!!

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, lepiej nie pisać na siłę . niech wena ci szybko powróci :*

    iitiismyliife.blogspot.com - obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podoba, zaobserwuj, jeśli nie, to do niczego nie zmuszam :)
      Ja zaraz zaobserwuję :3

      Usuń