czwartek, 17 października 2013

Liebster Award

Hej :) Zostałam nominowana do Liebster Award, co zapewne już zauważyliście :D

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Cóż, nie ma mowy, żebym nominowała 11 osób, nie czytam tylu blogów, a przynajmniej tylu blogów, które mają mniej obserwatorów, więc mogę nominować jedynie cztery osoby, przykro mi :c

Zostałam nominowana przez xLissaxx3 , dzięki kochanie :3

Pytania:
1. Jak długo piszesz?
Piszę gdzieś tak od października zeszłego roku, więc praktycznie mam rocznicę tego szczęśliwego wydarzenia :D
2. Co chciałabyś osiągnąć w życiu?
Bardzo chciałabym zostać aktorką, ale też wydać książkę :) Chciałabym też móc na starość usiąść i pomyśleć "Rany, ależ miałam ciekawe życie". Mając swoją rodzinę chciałabym przypominać sobie co robiłam i uświadamiać, że nigdy nie pozwoliłabym swoim dzieciom na coś tak szalonego i niezwykłego.
3. Czy masz taką tajemnicę, o której nie powiedziałabyś nawet najlepszej przyjaciółce?
Hmmm, Liska ty wiesz w sumie chyba o wszystkim, więc na razie raczej nie, ale w końcu pewnie znajdzie się coś takiego, nie oszukujmy się xd
4. Lubisz zwierzęta? Jeśli tak to jakie i za co?
Lubię :) Uwielbiam tygrysy xd A z takim domowych to szczur, świnka morska, piesek :3
5. Co dodaje Ci weny?
Hmm, często słucham muzyki. Przed pisaniem, przy pisaniu i po pisaniu :D Poza tym dużo rozmyślam o życiu, różnych wydarzeniach itp. a to pomaga wpadać na nowe pomysły :)
 6. Gdybyś miała możliwość wybudowania jednej maszyny, która mogłaby polepszyć przyszłość ludzi, co by to było?
Nie mam pojęcia, może coś, co zapobiegłoby wojnom? A może coś, dzięki czemu ludzie stawaliby się mniej okrutni ?
7. Wyobraź sobie, że wszystkie Twoje najskrytsze pragnienia się ziściły. Co widzisz?
Cóż, skoro to moje NAJSKRYTSZE pragnienia, to chyba nie powinnam publikować ich w internecie, co? :) Ale widzę siebie jako aktorkę, idę przez empik trzymając za rękę pewnego chłopaka i widzę swoją książkę na półce ;)
8. O czym chciałabyś napisać powieść?
Nie zdradzę Wam tego :)
9. Wzorujesz się na kimś, czy może starasz się mieć własny styl? Dotyczy to ubioru, bycia oraz stylu literackiego.
Cóż, w każdym z tych przypadków- NIE. A przynajmniej nie świadomie :)
10. Wolisz dzień czy noc? Słońce czy deszcz?
Stanowczo noc, kocham noc <3 I deszcz :) A najlepiej deszczowy wieczór kiedy jestem sama w pokoju :)
11. Gdybyś spotkała dżina, jak brzmiałyby Twoje trzy życzenia?
Cóż, pewnie koniec wojen, koniec głodu na świecie, koniec okrucieństwa czy coś takiego xd Naprawdę, nie mam życzeń bardziej osobistych, wszystko co chcę osiągnąć, chcę osiągnąć dzięki umiejętnościom, a tego nie osiągnęłabym choćbym była najbardziej utalentowaną osobą na świecie ;)


Okay, więc nominuję:
http://odcienie-uczuc.blogspot.com/
http://historie-pisane-snami.blogspot.com/
http://sny-aniola.blogspot.com/
http://recenzjenadine.blogspot.com/
http://tamgdzieniemajuznic.blogspot.com/

Moje pytania do Was :)
1. Gdzie chciałabyś mieszkać, gdybyś miała możliwość wybrania dowolnego miejsca na Ziemi?
2. Kim chciałaś zostać, gdy byłaś dzieckiem?
3. Masz jakiś sposób na wenę do pisania opowiadania/bloga ?
4. Co robisz, żeby się odstresować?
5. Co jest Twoim hobby, Twoją pasją?
6. Bez jakich trzech rzeczy nie wyobrażasz sobie życia?
7. Czy łatwo ufasz ludziom?
8. Łatwo się denerwujesz, czy ciężko wyprowadzić Cię z równowagi?
9. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga? Dlaczego o takiej a nie innej tematyce?
10. Co robisz w wolnym czasie?
11. Jaka jest według Ciebie Twoja najlepsza zaleta i najgorsza wada?


Okay, mam nadzieję, że jest w porządku, wybaczcie, że tak mało osób, ale naprawdę ciężko mi było znaleźć nawet te kilka :)

Pozdrawiam,
Nika ;3

3 komentarze:

  1. 1. W Nowym Jorku na Brooklynie ^^
    2. Weterynarką, a później piosenkarką (i tego się trzymam do teraz, chociaż wiem, że to głupie)
    3. nie, poprostu jak coś mi wpada do głowy to biorę zeszyt, ołówek i spisuję to
    4. hmmm... w sumie to nie myślałam o tym ale chyba słucham piosenek podczas spacerów z psem
    (i je spiewam sobie pod nosem :P)
    5.Taniec, rysowanie i śpiew :3
    6. Ołówka, zeszytu i słuchawek podłączonych do telefonu z moimi ulubionymi piosenkami ^^
    7. Raczej i to jest moja słabośc
    8. chyba nie...
    9. Ponieważ chciałam zobaczyć co ludzie sądzą o moich opowiadaniach, ale niestety mało opinii narazie dostałam :/ O takiej tematyce, ponieważ lubię pisać opowiadania ^^ Jak chcesz to proszę masz linka do mojego bloga to ew. mogłabyś nominować jak Ci się spodoba ^^ http://fallen-angels-child.blogspot.com/
    10. Tańczę, rysuję, śpiewam i piszę <3
    11. Najlepsza zaleta wg mnie to , to że staram się wszystkim pomagać i doradzać jak mogę, a wada to moja ciekawość :/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. W jakimś ciepłym kraju :3 Ale tak na serio to w Londynie.
    2. Nauczycielką. Taaaa niezbyt to wyrafinowane, ale jednak coś. ^^
    3. To znaczy, ja piszę tylko wtedy kiedy jestem bardzo smutna, albo zła. Wtedy mam pomysł na dalszy ciąg przygód moich laleczek. Lubię się wtedy nad nimi pastwić. ;D
    4.Słucham muzyki. Najczęściej to same smutasy.
    5.Szkicownik + słuchawki + zeszyt z opowiadaniem + aparat fotograficzny = mix zainteresowań i pasji :D
    6.Internetu, książki i muzyki :D
    7. Raczej nie.
    8. To zależy... Czasem jestem ostoją spokoju ale czasami bez kija nie podchodź. :D
    9.Zacznijmy od tego, że bardzo lubię pisać i przelewac uczucia na papier. Założyłam bloga ponieważ... z jednej strony chciałam zobaczyć czy to co piszę jest czegoś warte, czy może to totalne dno. Kolejnym powodem była nuda. Tak mi się nudziło, że założyłam go. Kocham historie o tematyce fatasy i paranormal romance. Dlatego piszę w tej tematyce :D
    10. Piszę z koleżankami, prowadzę 6 fanpage, rysuję, piszę, czytam, robię zdjęcia. I wgl to się uczę. ^^
    11.Wada: to, że nie potrafię się przeciwstawić. Zaleta: jestem pomocna i wesoła. ;D


    WIELKIE DZIĘKI ZA NOMINACJĘ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za nominację, odpowiedzi na pytania są u mnie na blogu w zakładce "Nominacje"
      :) I również gratuluję ;)

      Usuń