sobota, 14 września 2013

Witam. :)

Witajcie na moim nowym blogu :) Niektórzy z Was może znają moją "twórczość" z poprzedniego: historia-nieba.blogspot.com .  Ale przestałam na nim publikować. Wpłynęły do mnie jednak prośby o dalszy ciąg, a na pomysł nowego bloga zareagowaliście dosyć entuzjastycznie, więc postanowiłam spróbować :) Tak na marginesie, dziękuję za wsparcie :) Ale z góry ostrzegam, że wpisy raczej nie będą pojawiały się regularnie, więc to, że nie odzywam się przez dwa tygodnie nie znaczy, że zniknęłam :D Co za tym idzie zachęcam do obserwowania bloga, jeśli kogoś zainteresuje :) Niedługo (pewnie jeszcze dzisiaj) dodam pierwszy fragment, możemy go chyba nazwać prologiem, co? :3 Tym, którzy mnie nie znają, czyli pewnie większości z Was powinnam się przedstawić :) No więc mam na imię Weronika, mam 14 lat i uwielbiam pisać :) Moim marzeniem (marzeniami xd) jest wydać książkę oraz zostać aktorką :) Jeśli chodzi o to pierwsze to sami ocenicie, czy mam na to jakieś szanse :) Tak czy siak, będziemy mieli jeszcze okazję poznać się nieco lepiej, więc to na razie wszystko :3
Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam,
Weronika

1 komentarz:

  1. Witam moim z jednym z wielu postanowień noworocznych jest napisać coś swojego

    OdpowiedzUsuń